Prednosti
Team spolupracovníkov SLOVAKIA TAX s.r.o. za svoje prednosti považuje, najmä
praktické skúsenosti a pravidelné vzdelávanie je garantom odbornosti, serióznosti a diskrétnosti;
vďaka poisteniu zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone profesie plne zodpovedáme za správnosť vedenia účtovníctva, mzdovej agendy a personalistiky;
zastupovanie v konaniach pred verejnými a štátnymi inštitúciami na základe plnomocenstva;
úspora finančných nákladov na vlastného účtovníka/čku, softwarovom vybavení, nájme kancelárie, školeniach a pod.;
výstupy z účtovníctva, personálneho a mzdového poradenstva v tlačenej a elektronickej forme v slovenskom, nemeckom a anglickom jazyku;
pravidelný report o legislatívnych zmenách, daňových a odvodových povinnostiach.
I. Spracovanie jednoduchého účtovníctva
Kontrola správnosti podkladov dodaných k zaúčtovaniu
Spracovanie pokladničných dokladov a bankových výpisov
Spracovanie závierkových operácií
Spracovanie a evidencia DPH
Spracovanie štatistických hlásení
Spracovanie príkazov na úhradu
Vedenie účtovných kníh
Zaradenie majetku, evidencia dlhodobého majetku
Účtovné a daňové poradenstvo
Optimalizácia daňovej povinnosti
Spracovanie mesačných, prípadne štvrťročných výstupov podľa požiadaviek klienta v tlačenej a elektronickej forme aj v anglickom a nemeckom jazyku
Zasielanie výstupov a inej korešpondencie v elektronickej forme
II. Spracovanie podvojného účtovníctva
Kontrola správnosti podkladov dodaných k zaúčtovaniu
Spracovanie podkladov k zaúčtovaniu, predkontácie
Vyhotovenie a spracovanie interných dokladov
Spracovanie a evidencia DPH
Spracovanie príkazov na úhradu
Spracovanie štatistických hlásení a hlásení pre NBS
Vedenie účtovných kníh
Zaradenie majetku, evidencia dlhodobého majetku
Účtovné a daňového poradenstvo
Optimalizácia daňovej povinnosti
Spracovanie mesačnej, prípadne štvrťročnej finančnej analýzy výsledku hospodárenia v tlačenej a elektronickej forme aj v anglickom a nemeckom jazyku
Zasielanie výstupov a inej korešpondencie v elektronickej forme
Vypracovanie podkladov pre banky, leasingové spoločnosti, verejné súťaže a tendre
III. Spracovanie daňových priznaní s prílohami, účtovnej závierky
Spracovanie daňového priznania k dani z príjmov fyzických osôb A,B
Spracovanie daňového priznania k dani z príjmov právnických osôb vrátane príloh (aj pre hospodársky rok)
Spracovanie súhrnného výkazu k dani z pridanej hodnoty
Spracovanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel
Spracovanie daňového priznania k dani z pridanej hodnoty
Spracovanie harmonogramu účtovnej závierky
Spracovanie inventarizácie všetkých účtov a kontrola účtovníctva pre konzultáciu s klientom
Spracovanie účtovnej závierky po konzultácii s klientom
Spracovanie schválenia účtovnej závierky
Návrh rozdelenia hospodárskeho výsledku
Výpočet preddavkov na daň z príjmu právnických osôb
IV. Kontrola a rekonštrukcia účtovníctva
Analýza účtovníctva minulých období
Návrh riešenia rozdielov a chýb v účtovníctve minulých období
Vypracovanie dodatočných daňových priznaní k dani z pridanej hodnoty
Vypracovanie dodatočných daňových priznaní k dani z príjmu právnických osôb
V. Vypracovanie interných smerníc a noriem
Vypracovanie účtovných interných smerníc (napr.: systém spracovania účtovníctva, účtovný rozvrh, dlhodobý majetok, evidencia DPH, oceňovanie majetku a záväzkov, inventarizácia majetku a záväzkov, časové rozlíšenie, spotreba materiálu a i. ) podľa požiadaviek klienta
Vypracovanie mzdových interných smerníc (napr.: mzdový poriadok, pracovný poriadok, dovolenka, sociálny fond, prekážky v práci, pridelenie služobných vozidiel, súhlas dotknutej osoby, uplatňovanie nezdaniteľnej časti, vedenie personálnej agendy a i. ) podľa požiadaviek klienta
VI. Zastupovanie v styku so štátnymi inštitúciami
Zasielanie žiadostí a ostatnej korešpondencie na štátne inštitúcie (Sociálna poisťovňa, Zdravotné poisťovne, Daňový úrad, Štatistický úrad, Národná banka Slovenska a i.)
Zastupovanie klienta pri kontrolách z daňového úradu, sociálnej poisťovne, živnostenského úradu a i.
Zastupovanie pri písomnej, telefonickej, príp. mailovej komunikácii so štátnymi inštitúciami
VII. Registrácia spoločnosti, doplnenie a zmeny registrácie
Registrácia DPH
Registrácia dane zo závislej činnosti
Registrácia dane z motorových vozidiel
Registrácia na RTVS (v prípade zamestnávania 3 a viac zamestnancov)
Registrácia zamestnávateľa a zamestnancov (sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňový úrad)
Registrácia zamestnávateľa na elektronické zasielanie výkazov do poisťovní (v prípade zamestnávania 5 a viac zamestnancov)
Nahlásenie doplnkov a zmien (napr. adresy, bankového účtu, konateľa, prevádzky a i.)
VIII. Doplnkové služby
Zakladanie nových obchodných spoločností, predaj vopred založených obchodných spoločností prostredníctvom partnerskej spoločnosti SLOVAKIA OFFICE s.r.o.
Poskytovanie sídla spoločnosti prostredníctvom partnerskej spoločnosti SLOVAKIA OFFICE s.r.o.
Vypracovávanie zmlúv, právne poradenstvo prostredníctvom partnerskej advokátskej kancelárie ADVOKÁTI s.r.o.